مشتری گرامی، با توجه به شرایط ویژه و محدودیتهای جاری کشور که ممکن است ارائه خدمات فروشگاهی را با اختلال مواجه سازد، احتمالا تاخیر در دریافت کالا و یا لغو سفارش منوط به عدم پذیرش بسته ها توسط تیپاکس وجود دارد، در این صورت فروشگاه ابتدا مرسوله های مشتریان را به مراکز دیگر حمل نقل نظیر دکاپست/ چاپار تحویل خواهد داد و در صورتی که امکان ارسال بسته ها وجود ندشته باشد سفارش شما لغو خواهد شد.
فروشگاه از تاریخ 1404/04/12 الی 1404/04/16 تعطیل میباشد اما درگاه های فروش باز است و سفارشات ثبت شده در تاریخ 17 و 18 تیر تحویل تیپاکس خواهد شد. کد رهگیری مرسوله معمولا یک روز بعد از تحویل تیپاکس از طریق سایت آف باما برای شما پیامک میگردد. شما میتوانید با وارد کردن کد رهگیری در سایت https://tipaxco.com/tracking و یا https://mt.tipax.ir از وضعیت مرسوله خود آگاه شوید و نیازی به تماس یا ارسال تیکت به فروشگاه نیست. مرسولات در تیپاکس بصورت پسکرایه ارسال میشوند و شما در مقصد هزینه کرایه را پرداخت میکنید.
همکاران ما همه روز به جز روز های تعطیل در ساعات 8:30 الی 12:30 و 16:30 الی 20:30 در خدمت شما مشتریان عزیز هستند، لطفا خارج از ساعات کاری تماس نگیرید. بهتر است سوالات و یا مشکلات خود را در سامانه راهنمای آنلاین مطرح نمایید (میانگین زمان پاسخگویی 25 دقیقه).